Menu
Koszyk

Wałki do jogi - komfortowy bolster z haftem Czenrezig

Wałki do jogi - komfortowy bolster z  haftem Czenrezig
Wałki do jogi - komfortowy bolster z haftem Czenrezig
108.00 zł
  • Dostępność: W magazynie
  • Kod produktu: m-382

Dostępne opcje


Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić, pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć - Ernest Hemingway
 

Wałki do jogi - bolstery z wyhaftowanym symbolem Czenrezig - Kochające Oczy Bodhisattvy Awalokiteśwary!
UWAGA: produkty z haftem są dostępne w limitowanych ilościach i kolorach. Pojedyncze egzemplarze na magazynie - wymagana jest konsultacja z obsługa klienta co aktualnie jest dostępne!
Bolster wykorzystany w pozycjach relaksacyjnych pod kręgosłupem, pozwala zredukować napięcia w odcinku lędźwiowym i piersiowym. Pomocny przy pozycjach odwróconych takich jak Viparita karani z nogami na ścianie czy też Salamba Sarvangasans z krzesłem, w siadach i skrętach oraz w skłonach do przodu z podpartym czołem. Niezastąpiony w rehabilitacji i profilaktyce kręgosłupa! Przeznaczony dla osób początkujących.

wymiary bolstera komfort: długość 70 cm, średnica 22 cm
kolory pokrowca bawełnianego: zielony jasny, zielony ciemny, c.niebieski, bordowy, granatowy, niebieski, grafitowy, żółty, czarny, czerwony, pomarańczowy, brązowy, morski, szary

wyhaftowany symbol Czenrezig


Znaczenie symbolu

Czenrezig - Kochające Oczy Bodhisattvy Awalokiteśwary

W Tybecie, Avalokiteśvara znany jest jako Pyan-ras gzigs ("z litościwym spojrzeniem") lub  Czenrezig ("kochające oczy") a w Mongolii jako Nidu-ber ujeci ("on, który spogląda oczami"). W Chinach jako Kuan-yin ("obserwatorka dźwięków", głosów cierpienia), jako Kuan-shih-yin ("obserwatorka dźwięków świata"), albo jako Kuan-tzu-tsai ("ta, która naprawdę widzi, transcendentalna i wolna w egzystencji tego świata"). W Japonii chińskie imiona są ogłoszone jako Kannon i jako Kanseon. Podobnie w Korei jako Kwanum i Kwanseium. Między innymi imionami Avalokiteśvary znane są też Padmapani ("niosąca lotos") i Lokeśvara ("Pan świata"), imię niezmiennie używane w Indochinach i Tajlandii. W Śri Lance znany jest jako Natha-deva.

Avalokiteśvara w indyjskim buddyzmie początkowo ukazuje się w wielu postaciach. Naucza i ratuje tych, którzy go wzywają, czy myślą o Nim znajdując się w niebezpieczeństwie. Później ukazuje się jako jeden z dwóch głównych towarzyszy Amitabha Buddy, którego jest aktywnie zamanifestowanym współczuciem. Ostatecznie jest Buddą - Światem, Krainą Czystości. Głosi Dharmę, niszczy fałszywe intencje i namiętności, uwalnia istoty od cierpienia i przynosi im radość bezwarunkowego bezpieczeństwa. Inne sutry przedstawiają jego podróże do świata zmarłych, gdzie pojawia się aby ratować tych, którzy już tam są. W późniejszych tekstach jest On pokazany jako "imperator królów magii", posiadający najwyższą z mocy, którą zawiera też sześciosylabowa mantra OM MANI PADME HUM, czy jak w tybetańskiej wersji OM MANI PEME HUNG. Zapobiega ona odrodzeniom w samsarycznych światach, szczególnie w niższych sferach istnienia.

Avalokiteśvara Sutra (Kuan-yin Ching) - Sutra mówi, że jeśli ktoś myśli o Avalokiteśvarze ogień zaprzestanie płonąć, miecze rozpadną się na kawałki, wrogom zmięknie serce, więzi zostaną rozluźnione, uroki wrócą skąd przyszły, bestie pierzchną a węże zgubią swoja truciznę. Chińscy i Japońscy komentatorzy rozpatrywali znaczenie tego tekstu na dwóch poziomach. Na jednym poziomie, nieskończonego współczucia Kuan-yin, które jest w stanie uratować istoty od cierpienia i niebezpieczeństw przez obudzenie ich własnego oświeconego umysłu. Na innym, popularniejszym poziomie, opis tekstu cudownej interwencji Avalokiteśvary w imieniu tych, którzy go wzywają. W Chinach, Korei i Japonii, a także w Tybecie, potężna pomoc Avalokiteśvary może zostać przywołana przez wytrwałe recytowanie pewnych mantr. Najpopularniejszą z nich jest (w swojej chińskiej wersji) "ha-mu chiu-k'u chiu-nan ta-tzu ta-pei Kuan-shih-yin p'u-sa", "hołd temu, który ratuje od cierpień i katastrof, wielce współczującemu wielce litościwemu Bodhisattvie Avalokiteśvarze."

Napisz opinię

Uwaga! znaczniki HTML nie są obsługiwane!
Negatywna Pozytywna
Captcha

WARUNKI PŁATNOŚCI I TRANSPORTU

Nikt nie lubi dodatkowych ukrytych kosztów w naszym sklepie koszty dostawy obojmuja wszystkie koszty zwiazane z pakowaniem oraz dostarczeniem produktu do punktu kurierskiego.
Zawsze pozostawiamy wybór naszym klientom co do opcji płatności oraz transportu.

Płatności możesz dokonać on-line ( w trakcie wdrażania), czyli w trakcie składania zamówienia - przelewem lub skorzystać z formy przelewu BLIK na telefon

Błyskawiczna płatność BLIK jest możliwa tylko z aplikacji mobilnej. Wpłata na telefon nr.: 601 876 567

- ING Bank Śląski S.A. O. w Jeleniej Górze
Nr. konta: 93 1050 1751 1000 0092 8008 2695


- Santander Bank Polska O. w Jeleniej Górze
Nr. konta: 07 1090 2633 0000 0001 4696 0450



Odbiorca wpłaty:

Lis Tomasz
ul. Sabały 5
58-570 Jelenia Góra
NIP: PL 611 148 45 82



Reklama

www.jogin.pl

Używamy plików cookie's zapisywanych w pamięci przeglądarki. Informacje na TEJ STRONIE